ut på tur,aldri sur:-)

NOEN BILDER JEG HAR TATT:

Refleksjon i fjæra:-)Bildet har jeg tatt på Ringvassøya i Karlsøy kommune.-) Min utsikt fra skogsfjorden på Ringvassøya i går kveld:-)) Se på disse nusselige småtassene som lå så fint i sitt ...

Vi har så nydelig vær for tiden:-))Endelig har vi her oppe i nord,en liten smak av sommer:-) Jeg elsker å ta bilder,og dette bildet har jeg tatt i Mikkelvika på Ringvassøya i Karlsøy Kommune. S...

Dette bildet er tatt på Ringvassøya:-)Ringvassøya ligger i Karlsøy Kommune i Troms.Her er det mye vakker natur:-)Man kan fiske i fine fjellvann,gå på fine fjellturer,nyte fine solnedganger og er ma...

NOEN BILDER JEG HAR TATT:

Som dere vet,så liker jeg veldig godt å være ute i naturen,og jeg elsker å ta bilder.-) Dette bildet er tatt i Kårvika,på Ringvassøya i Karlsøy kommune.-) Jeg hadde bursdag den 29 Februar,og da...

Dette er min mann ved skogsfjordvatn på Ringvassøya i Karlsøy Kommune:-)) En gammel fraktebåt på Kvaløya i Tromsø:-) Min utsikt fra Ringvassøya mot Tromsø.-)) Nydelige farger ute for tiden:-))Tr...

Dette bildet er tatt i Telegrafbukten i Tromsø:-)Så vakre farger her i nord for tiden:-) Min mann går tur med hunden vår på Skogsfjordvannet her på Ringvassøya.-)) Sandesund brua som går fra Trom...

NOEN BILDER JEG HAR TATT:

Dette bildet tok jeg på Ringvassøya,i Karlsøy kommune.-)Synest skyene hadde så fin farge,og speilet seg så vakkert i vannet.-) Jeg har vært mye på tur i det siste og tatt bilde av hval:-)Dette bil...

Jeg våknet for noen dager siden til denne fantastiske utsikten,og nydelig farge på himmelen.-)Dette bildet er tatt på Ringvassøya i Karlsøy kommune.-) Dette bildet har jeg også tatt på Ringvassøya...

BILDER-TATT AV MEG:

Fin refleksjon på Ringvassøya i Karlsøy Kommune:-)Og nå er sneen kommet hit:-) Så fint når skyene speiler seg i vannet.-)) Stille på vannet og nydelig refleksjon:-)) Ett tre med en nydelig bakgr...

HØST BILDER-TATT AV MEG:

Her er min mann og vår datter,og hund som nyter utsikten her på Ringvassøya:-) Her er nydelige Dåfjordvannet på Ringvassøya:-) Fin refleksjon på Ringvassøya:-) Høst i luften,og nydelig refleksjo...

NATUR BILDER FRA RINGVASSØYA-TATT AV MEG:

Dette bildet er av meg og min mann-tatt i Dåfjorden på Ringvassøya:-) Jeg kaller bare dette bildet for:"walking"-tatt på fjellet Blåfjell på Ringvassøya:-) Dette bildet tok jeg også i Dåfjorden:-...

TUR BILDER FRA RINGVASSØYA-TATT AV MEG:

Jeg er så glad at vinteren begynner å slippe taket,og at våren begynner å vises så smått:-))Deilig å høre fuglene kvitre,fint å kjenne solen i ansiktet,og fint å se hvor vakker natur vi har her i N...

NATUR BILDER-FRA RINGVASSØYA.TROMS FYLKE:

En rustet gammel vaskemaskin kan bli ett vakkert bilde:-)) i går var vi på fjelltur med ungene-og fikk ett glimt av midnattsolen:-)) Min sønn som sitter og tar en pust i bakken:-))Tatt i 9 tiden ...

NATURBILDER-TATT AV MEG:

Da vi var og besøkte Senja,og Senjatrollet,så tok jeg bilde av denne bruen:-) Dette bildet tok jeg av min sønn-i Dåfjorden på Ringvassøya:-) Dette bildet tok jeg her på Ringvassøya-syns det er så...

NATUR BILDER-FRA RINGVASSØYA.TROMS FYLKE:

Jeg føler at jeg bor på verdens fineste plass-nemlig Ringvassøya i Karlsøy Kommune:-))Her har jeg fjæra rett på nedersia av huset vårt,og naturen rett utafor huset:-) Vi har nydelig natur her,og j...

MIN SØNN PÅ FJELLTUR TIL GAMNES GRUVENE:-))

Her er Mikael på tur.-))Kjempefin foss:-))Og nydelig vær:-)) Yeahhh!!:-))Mikael er på toppen,og se den nydelige utsikten da!!!:-))Godt å komme seg ut i naturen:-)) En liten pust i bakken på varde...

PÅ FISKETUR/GRILLING OG KOS-BILDER:

Vi dro på tur til ei god fiskeelv,og tilbringte 4 timer med svigersøster og hennes mann,og deres lille jente:-)Guttan drakk noen bokser øl,mens ungene og jeg drakk coca cola:-)) Det ble jeg som st...

Kveldens visdomsord:-)

1)Mist aldri troen på deg selv, mist aldri håpet, og husk, selv når denne verdenen gir deg det verste den har og deretter snur ryggen til, er det ennå alltid håp. <3 2)Alle har vi stunder hvor ...

jill går på ski i finværet:-)

Her er jill,min datter på 14 år:-)Hun elsker å gå på ski,og virkelig koser seg,hver gang hun går på skiturer med oss:-)) skiturer gir svært mye glede, og fantasiske naturopplevelser.:-))Du behøver ...

Naturen er vakker her i nord:-)

måtte ta dette bildet,da vi kjørte en tur med bilen vår:-)syns det er så fasinerende når man kan se kunst i vår egen natur:-)Istapper minner meg på da jeg var liten,og alltid knasket på en istapp e...

Den sovende soldat:-)

Blåtind, eller den sovende soldat som den også kalles, er fjellet som er foreslått som utforløype i et eventuelt OL i 2018. Fra toppen er det en fantastisk utsikt mot Lyngen, indre Troms, Malangen ...

stemningsbilde:-))

Da vi var ute i dag,så var det så nydelige farger ,når sola skinte bak skyene:-))Jeg bare måtte ta ett bilde!!Hver gang jeg forlater huset mitt,for å gå på tur,så har jeg alltid med kameraet mitt:-...

Ut på tur,aldri sur:-)

Her er min datter Jill-yasmine:-)Hun er 14 år gammel:-)Nå er vi ute på tur,med bålkos,pølser og aking.-))Det er fint å gå på på tur ,når vi har så fin natur her i Norges land,som vi har:-)Også blir...

Ut på tur-aldri sur:-))

Her er min kjære mann:-))<3<3<3 Nå er vi på gåturer hver dag:-))I følge forskerne,så skal man jo gå ca 10000 skritt om dagen.så nå prøver jeg å telle litt:-))Dessuten ,så er det veldig opp...

VAKKERT:-))

slike nydelige bilder kan du få tatt hvis du går deg en tur ut i naturen,med kamera med:-))Vi er heldig som bor i Norges land,og som har en så vakker natur:-)Greit det er kaldt av og til med -10 gr...

Naturbilde:-))

så noen isklumper langs veien,da jeg gikk tur:-))Og da så jeg jo selve isbjørnen hadde kommet hit til ringvassøya:-)Det var jo koselig,tenkte jeg:-))Så da måtte jeg jo bare ta bilde av den:-)Han he...

naturbilde:-))

til og med ett liggende tre blir nydelig ,når det ligger slik i vinterprakten:-)Jeg synest jeg finner så masse fine motiver ute i den fine naturen vi har her i norge:-))

utsikt fra ringvassøya:-))

Hei og hopp:-))Her er utsikten min fra der jeg bor:-)Nemlig ringvassøya:-)Ringvassøya er norges 6 største øy.Øya ligger i Karlsøy og troms fylke:-)Navnet betyr:øya med fjellryggene:-)Vi har ett van...

endelig tittet sola frem:-)skal bli godt etter ei laaaang mørketid her oppe i nord:-) Solen er hovedkilden til D-vitamin, og solarier virker på samme måte. En halv times sommersol midt på dagen gi...

Her er vi klar for snøballkrig,og litt "basing" i sneen:-))

mannen min lager nudler med pølsebiter og hvitløk i,på primusen:-))

ungene leker i sneen,og koser seg:-))

Da har man vært på en nydelig fjelltur,med bålkos og lek i sneen:-))Bare minus 5,5 grader:-))

Beates hjørne - livet, visdomsord, hverdagen, musikk

44, Karlsøy

jeg er en kvinne på 42 år,er gift med værdens snilleste mann:-) Jeg har 3 barn,en jente på 22,en gutt på 14 år,og en jente på 16 år.Jeg er glad i musikk,jeg liker å se film,og favoritten er :Twilight og vampire diares:-)jeg liker også å se:en idiot på tur og klovn:-)jeg er veldig intressert i antikk og retro ting:-)Jeg liker å dra på ferie,være ute i naturen,lage god mat,vidomsord,bøker o.l Jeg ser på meg selv som en person som liker å lære nye ting,jeg er snill og blid:-))og prøver å gjøre mitt beste både som mor,husmor,venn og kjæreste:-)